duminică, 23 iulie 2017

FUEGO - NUMAI PĂRINŢII!

Știți că mie-mi sunt dragi toate cântecele pe care le am în repertoriu. 
E foarte greu să aleg ce să cânt la manifestări, mai ales că trebuie să împac și preferințele oamenilor, să fiu și pe profilul evenimentului, să mă încadrez și-n timp, să aleg și șlagăre. Cred că am strâns vreo 600 de cântece în repertoriu, adăugând în numărul acesta și cele 10 albume de colinde. 
N-am mers pe principiul cantității, dar tot ce mi-a plăcut am cântat, am dăruit oamenilor și am fost alături de compozitori și textieri tineri, la început de drum. Un cântec pe care-l iubesc și-l cânt aproape peste tot este NUMAI PĂRINȚII. De ce? Pentru că poate fi povestea fiecăruia, pentru că e real și sensibil și pentru că transmite foarte mult. Părinții ne sunt comorile! Melodia este scrisă de-un simplu tânăr compozitor basarabean, Viorel Mahu! Zi liniștită vă doresc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu