luni, 10 iulie 2017

FUEGO - mă gândesc la prieteni...

Îmi place să mă gândesc la prieteni, la oamenii care-au avut la un moment dat o importanță specială în viața mea și care-mi dau dovadă, de fiecare dată când ne vedem, de minunatul lor suflet și de bunătatea care-i caracterizează.
Anastasia Lazariuc este o astfel de persoană și sunt bucuros că-i pot ura astăzi ani mulți de viață, de cântec și nenumărate bucurii. Mi-a fost alături pe scena Sălii Palatului în concertul meu aniversar și-avem câteva duete împreună.
Anastasia, eleganța întruchipată, face parte din categoria prietenilor pe care-i știi acolo și care-s oameni de nădejde.
Unde mai pui că are o carieră de invidiat, de peste 40 de ani, atât în România, cât și în Republica Moldova, iar repertoriul său este fabulos, cuprinzând capodopere ale celor mai mari poeți și compozitori români. Zi liniștită vă doresc și vă aștept astă seară pe Etno TV, de la ora 20.30, într-o ediție surpriză! #lamulțianianastasia
https://www.youtube.com/watch?v=UNlORUMxYKA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu