duminică, 23 iulie 2017

FUEGO - AUTOGRAFE...



Mi-a plăcut mereu să dau autografe! Ele sunt o formă de a lăsa o amintire dragă unui om care mă iubește. Cred că acele câteva cuvinte cuprind în ele un noian de apreciere, simțită reciproc. Nu-i simplu să găsești mereu alte vorbe pentru cei ce-ți sunt aproape, dar încerc de fiecare dată, pe cât pot, să diversific și să contruiesc mesaje, mai lungi sau mai scurte, care să simbolizeze starea mea din acel moment sau să descrie eventual locul sau persoana. 
Și vă mai spun un secret – îmi place efectiv să scriu! La propriu! De mic am fost tare bun la caligrafie și am păstrat acest obicei sănătos în timp, pentru că mă relaxează și mă face să gândesc altfel. Cred că ar fi bine să ne aducem aminte mai des ce înseamnă să notezi câteva fraze pe o bucată de hârtie. Autograful meu de azi pentru voi e online, o piesă de suflet! #văiubesc #autografe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu