vineri, 23 iunie 2017

FUEGO - Zi de poveste vă doresc, adăugând, în loc de răcoare, ceva muzică de calitate!



De ce vrea toată lumea să fie “cool” cu orice preț? 
Poți fi în trend, poți fi interesant și fără să te dai în stambă, și fără să încerci cu orice preț să surprinzi, pentru că mai apoi poți pica crunt în derizoriu . 
Eu unul nu mă dau în vânt după "filozofiile" la modă și cred că cea mai interesantă atitudine este cea prin care ești tu însuți, nefiind nevoie să te dai mare ori să încerci să impresionezi pe cineva.
Văd pe stradă o mulțime de oameni care se dau interesanți fără să știe că în ochii celorlalți pot deveni așa atunci când sunt educați, când păstrează un aer misterios.
Și sunt și eu modern, îmi plac toate trendurile, dar acestea trebuie să treacă prin filtrul rațiunii mele, nu să mă acapareze! Zi de poveste vă doresc, adăugând, în loc de răcoare, ceva muzică de calitate! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu