vineri, 23 iunie 2017

FUEGO - Vă doresc zi de vis!



Artiștii ar trebui să aibă simț de răspundere atunci când aleg să apară în fața publicului. Eu unul îmi iau rolul în serios și cred foarte tare în ceea ce fac, încercând să nu las la voia întâmplării nimic din tot ce fac. Sigur că nu-mi iese întotdeauna, ar fi poate și absurd și nici nu-mi doresc să fiu perfect! 
Dar știu un lucru – că seriozitatea mă poate păstra în mintea și în sufletele celor pentru care îmi dăruiesc viața! Cineva îmi povestea ieri de nișa mea. Așa este! 
Știu foarte bine care-i segmentul meu și tind să le ofer acestor oameni calitate, diversitate, noi povești și etape artistice care să-i surprindă și să le facă viața mai frumoasă! Așa am și rezistat, pentru că nu e greu să devii celebru, dar e foarte dificil să reușești să te menții în ani și să rămâi mereu în inima mare a publicului! Vă doresc zi de vis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu