vineri, 23 iunie 2017

FUEGO - Nu-i vorba de nostalgie, ba deloc!



Există situații în care oamenii ajung să fie împreună, să se cunoască și peste ani să-și aducă aminte cu plăcere de acele clipe. Nu-i vorba de nostalgie, ba deloc! 
Eu consider că devenim nostalgici atunci când efectiv ne plafonăm și când nimic și nimeni nu ne poate aduce la liman. Nu-i cazul meu! Răsfoind printre amintiri, am dat de niște poze ... wow! Nu-mi vine nici mie să cred! Omul audiențelor, Dan Negru, se juca, într-o așa-zisă „ACADEMIE A VEDETELOR”. 
Firește că ne punea să băgăm mâna în borcane și ne speria cu de toate, dar parcă era mult mai simplă și mai frumoasă televiziunea pe-atunci. Anii au trecut și ne-au purtat pe toți în diverse drumuri, dar fiecare am păstrat din bucuria acelor momente. Echipa era formată din Lucian Bute, Violeta Beclea și desigur, buna mea prietenă, Sanda Ladoși, care a devenit între timp și membră de onoare a proiectului ART BY FUEGO! Vă doresc zi de poveste! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu