luni, 12 iunie 2017

FUEGO - in mijlocul fanilor mei.


Va-ntreb eu pe voi, simplu - cum sa nu fii fericit când oamenii, tineri sau in vârsta, de la oraș sau de la țara, sunt entuziasmați atunci când te văd, cântând cu tine? 
Eu unul mi-aduc aminte și acum de concertele copilăriei mele. Iar prin locurile in care merg eu nu ajung artiști săptămânal. 
Poate și de asta accept, dacă sunt disponibil, toate manifestările la care sunt invitat - cei de acolo au nevoie de veselie, de speranța, de muzica buna! 
Mai jos sunt in locul in care-mi place cel mai mult - in mijlocul fanilor mei. Acolo uit de griji! Și-mi place, atât cât îmi permite timpul, sa stau cu ei, sa semnez autografe sau sa fac poze! Și le mulțumesc mereu pentru dragoste! Zi linistita va doresc! #inmijloculfanilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu