luni, 12 iunie 2017

FUEGO - Îmi place ca uneori sa fiu doar eu cu gândurile mele.



Îmi place ca uneori sa fiu doar eu cu gândurile mele. Sa nu ne deranjeze nimeni și sa ne punem fără nici o problema o ordine fireasca a lucrurilor, a faptelor, încercând sa găsim cele mai bune soluții. 
Așa apare și inspirația de a crea, de a cânta și de a picta noi lumi de culoare pe pânza! 
Toți spun ca nu-i de bun augur sa pici pe gânduri, dar eu cred contrariul și sunt de părere ca tu ești singurul care poate găsi limanul și care poate vedea minunile și greselile de acolo!
Și nostalgici e bine sa fim din când in când! Face bine la sanatate și ne aduce mai drastic cu picioarele pe pământ, lăsând amintirile sa-și spună cuvântul!
Totul apare cu un scop in viața și am certitudinea ca orice încercare are și o rezolvare! Va doresc zi de poveste și va aștept duminica seara, de la ora 20.00, pe Favorit TV! Și nu uitați sa gândiți ... mult și bine! #vaiubesc #gandurilemele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu