luni, 12 iunie 2017

FUEGO - Anii trec...



Anii trec pe lângă noi, iar eu unul nu găsesc nostalgia a fi prietena noastră, dar cred cumva că fiecare etapă vine cu farmecul ei, cu oamenii de bine, cu aceleași zâmbete de ieri și azi și cu luptele pe care-i musai să le dăm pentru a ieși în fața plutonului, pentru a fi mai buni, pentru a fi fericiți.
Nu-mi pare nici o clipă rău că am îmbătrânit! Sigur că-i impropriu să zic asta la vârsta mea, dar mă uit la poza de mai jos, făcută acum aproape 15 ani, și-mi zic fără a sta pe gânduri că aș repeta toate cele și că m-aș bucura mai mult de toate câte s-au întâmplat în viața mea. Nimic nu e fără folos și poate că cea mai de preț bogăție este, indiferent de cele materiale, experiența din ani, amintirile la pachet cu toți oamenii minunați care pășesc în viața noastră! Zi liniștită să aveți! #nostalgie #aniideieri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu