luni, 1 mai 2017

FUEGO - Se zice că prietenia este o virtute


Se zice că prietenia este o virtute, dar eu știu că de acolo, din prietenie, izvorăște o altă calitate – devotamentul. Ei bine, a fi devotat unui om, unei profesii, unui scop în viață este poate cea mai nobilă și mai curată formă de descriere a unui om. 
Nu oricine poate fi devotat și credeți-mă, că nici nu e neapărat necesar. Dar cei ce reușesc să-și dea și sufletul din ei pentru ceva anume sunt ființe care nu se pun doar pe ei în prim plan, egoist, ci încearcă să găsească în cei din jur o lume mai bună.
Eu mi-s devotat profesiei, fanilor și nu în ultimul rând prietenilor. Nu a fost simplu să învăț asta, pentru că e o lecție, dar cu timpul mi-am dat seama că agâțându-mă de această trăsătură pot fi cu un pas mai sus.
Și sunt fericit să știu că oameni apropiați se pot baza pe mine, că profesia mi-e cheia și că publicul va avea mereu un loc special în inima mea! Fiți devotați!#devotament

Un comentariu: