luni, 1 mai 2017

FUEGO - JOC DIN NOU TESTAMENT


Întotdeauna când faci ceva trebuie să ai o țintă clară, un anumit scop. Niciodată nu trebuie să lăsăm la voia întâmplării, în neant, acțiunile noastre. Eu spre exemplu, mă gândesc la voi atunci când fixez vreun proiect. Mă întreb dacă vă place, dacă se regăsește în preferințele voastre. 
Sigur că e bine să ne impunem și viziunile noastre, dar niciodată nu trebuie să lăsăm la o parte impresiile și părerile celor din jur. Uneori, acestea sunt cele care fac diferența! 
Poate și de asta e bine să asculți, să chibzuiești și ulterior, la rece, fără stres, să iei deciziile potrivite! Tot la voi m-am gândit când am hotărât să joc din nou „TESTAMENT”! Vă aștept la Ploiești, la Târgoviște, București, Turda, Codlea, Iași și Buzău, aducând din nou în fața voastră valori înalte, poezie și multă emoție! Vă îmbrățișez și vă doresc zi liniștită! #testament

Un comentariu: