marți, 25 aprilie 2017

FUEGO - Există oameni care mă plac și alții care nu!


Sunt un om sincer! Acesta-i și secretul longevității mele! Fără doar și poate, sunt un artist care transmite ce simte, fără artificii, iar publicul vede și percepe asta. Pentru mine e foarte important să fiu acolo, lângă oameni, să-i fac să înțeleagă ce zic, ce simt, ce cânt, iar asta nu are cum să nu rămână nerăsplătit. Nu cu succes neapărat, ci cu o popularitate care mă face responsabil și care mă provoacă pe zi ce trece să fiu mai bun. 
Există oameni care mă plac și alții care nu!
Fiecare cu alegerea lui, dar eu cred că undeva, muzica mea, va rămâne pentru cei nostalgici, pentru cei care iubesc melodia, versurile sincere și calitatea. N-am nici-un fel de fiță. Dimpotrivă, nu mă dau în vânt după celebritatea asta!
Da, îmi place să fiu pe scenă și aplaudat, dar pe stradă aș vrea să fiu un om simplu, ca oricare, să merg la piață fără să mă cunoască toată lumea. Așadar, eu cred că în cazul meu nu e vorba de succes neapărat, ci de o continuitate, o muncă asiduă și bucurie în a face ce-mi place, iar publicul simte și vine să mă vadă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu