miercuri, 29 martie 2017

FUEGO...imi plac pozele...


Am zile în care mă întreb ce poză să postez. Încerc, cu fiecare povestioară, să vin cu ceva nou, să spun ceva inteligibil și mai ales, să ofer un mic fragment din mine. Și de asta e importantă și poza. Nu sunt fanul selfie-urilor și nici nu prea mă omor în general după imagini. Pentru mine reprezintă, înainte de toate, amintiri. Da, îmi plac pozele pentru că-mi aduc aminte de ceva și pentru că prin ele pot vedea uneori lumea din jur cu alți ochi.
Și mai e important un lucru – acela că nu e bine să scoți pe gură tot ce gândești înainte de a analiza câteva clipe. Cineva râdea zilele trecute și afirma că poate spune orice în spațiu public, improvizând câteva fraze. Eu nu mai sunt așa! Acum gândesc momentele și încerc să-mi conturez ideile, să le dau o formă, să am habar. E o formă de respect față de noi ca indivizi în primul rând! Întâi gândește, apoi vorbește! Zi faină! #văiubesc#visualartbyanamariahalalai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu