vineri, 24 februarie 2017

FUEGO - Uneori suntem visători, alteori prea cerebrali.



Uneori suntem visători, alteori prea cerebrali. Ne pierdem prin gânduri sau gândim prea intens la probleme care n-au importanță majoră. E scena lumii o comedie, iar lumea scenei un decor în care acordăm audiții în permanență. Întregul tablou e desăvârșit de aplauzele pe care noi, artiștii, le primim din partea celor ce ne acordă timp pentru audiție, emoție și multă dragoste.
Sigur că în spatele vorbelor pe care eu le spun zilnic pe aici stă experiența mea și felul în care văd eu viața.
V-am mai spus, nu sunt exemplu, dar cred că pot oferi din trăirile mele și mai important, pot dărui emoție în spectacole. iar asta puteți vedea cel mai bine de pe 15 martie pe 4 aprilie, în cadrul turneului național „LĂSAȚI-MI MUZICA”, atunci când, prin muzică, vom privi la viață ca la o provocare ce trebuie trecută! Detalii pe http://artbyfuego.ro/ !
Zi liniștită vă doresc! #nusuntexemplu #turneulasațimimuzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu