vineri, 24 februarie 2017

FUEGO - In toate orașele din tara asta mare si frumoasa am amintiri speciale



In toate orașele din tara asta mare si frumoasa am amintiri speciale si-as reveni oricând cu drag in fiecare colț in care am lăsat o parte din sufletul meu! Spre exemplu la Cluj, orașul adolescentei si a formarii mele, găsesc mereu un strop de liniște, imagini de ieri si multă caldura din partea ardelenilor mei dragi! 
Nu ca in alta parte ar fi diferit, dar asta e zona in care am găsit cele mai frumoase emotii si-am asezat cu plăcere visele pentru cândva. Iată ca acum, dupa vreo 3 ani de lipsa, revin la Cluj cu sărbătoarea muzicii, pe 30 martie, la Casa de Cultura a Studenților. Bănuiesc ca cei din zona au găsit bilete la casa de bilete sau pe Startickets.ro!
Si cum de la Cluj vine, conform cântecului, ploaia si cumpătul, sunt sigur ca in orașul minunat in care am iubit muzica din ce in ce mai tare, voi gasi un public de poveste! #cluj #turneulasatimimuzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu