miercuri, 15 februarie 2017

FUEGO - GRIGORE VIERU AR FI IMPLINIT 82 DE ANI...



Știți că nu-mi place să sărbătoresc. Orice-ar fi! Prefer să mă bucur în fiecare zi de toate motivele pe care le avem atunci când este rost de vreo celebrare. Cu atât mai puțin nu cred în sărbătorile împrumutate, pentru că le-avem și noi pe-ale noastre.
Dar chiar și așa, sunt de părere că e frumos să ne declarăm iubirea, tare și răspicat, nefiindu-ne rușine. Nu-i nimic rău în romantism și în poveștile frumoase care nu pot decât să ne facă mai buni!
A iubi, orice, este poate cel mai nobil lucru pe care un om, în toată viața lui, îl poate face! Eu nu pot decât să vă doresc zi romantică, la care să adăugați desigur, în playlist, și câteva din piesele mele dedicate iubirii, în care veți găsi întotdeauna experiențe de neuitat, mai vesele sau mai triste, cu privire la iubire. Despre asta voi cânta și în turneul „LĂSAȚI-MI MUZICA”!
Și tot azi, maestrul Grigore Vieru ar fi împlinit 82 de ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu