joi, 9 februarie 2017

FUEGO - fac faţă oricărei provocări



Am suficiente resurse interioare cât să fac față oricărei provocări. Și-mi hrănesc astfel nevoia de a fi în priză, prin noi episoade inedite în viața mea. Nu m-am dat niciodată în spate de la momentele care în aparență n-aveau legătură cu mine. 
Nu sunt reticient și îmi place enorm să știu că orice experiență îmi poate îmbogăți universul. Fiecare dintre noi ar trebui să facă asta, lăsând la o parte tot bagajul de negativism. 
Niciodată nu se știe cum din ceva ce pare a fi o nebunie, pot apărea cele mai frumoase amintiri! Și nu ezitați să vă îmbrățișați pasiunile, în timpul liber, oricât de diferite de ale celor din jur ar fi. Cum e pictura în cazul meu, cea care-mi oferă atâtea satisfacții!
Viața poate fi mai frumoasă dacă avem noi grijă de ea, sunt convins! Vă doresc o zi de poveste și vă reamintesc că vă provoc la ... concert, de pe 15 martie pe 4 aprilie! #provocare #lăsațimimuzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu