joi, 9 februarie 2017

Fuego - Cea mai cea bogăție, la propriu...



Cea mai cea bogăție, la propriu, pe care omul o deține nu e nicidecum cea materială. Și la cea interioară am dubii, căci după mine, zâmbetul este cel care ne scoate din multe încărcuturi, care ne face pozitivi, care ne aduce satisfacție și uneltește într-un fel să ne reușească multe. 
Pe mine m-a ajutat, de la televiziune, pentru că am fost telegenic, până la poze și episoade mai puțin fericite. Am zâmbit când am primit lovituri, am zâmbit când trebuia să tac, am zâmbit ori de câte ori am fost fericit sau când am simțit că se clatină pământul sub picioare.
Și vă mai spun ceva. Nu există oameni frumoși și urâți, există zâmbete. Iar un om frumos este acela care zâmbește întotdeauna, și la bine și la greu. Vă doresc o săptămână pe cinste și nu uitați că muzica aduce și ea zâmbete! #zâmbetul #muzica
https://www.youtube.com/watch?v=ZBZJ4bN4dQw

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu