joi, 9 februarie 2017

FUEGO alături de marele compozitor EUGEN DOGA şi PRIETENI



Muzica mi-a fost mereu aproape, de mic copil. Am iubit piesele românești celebre, muzica din filme, cea clasică și tot ce a avut și are mesaj și melodie. Și uite cum, peste ani, am avut ocazia imensa de a cunoaște unul dintre cei mai mari compozitori români basarabeni – EUGEN DOGA. Acum câțiva ani am fost la dânsul acasă și-am povestit câte în lună și în stele! 
Săptămâna trecută în schimb, acesta și-a lansat în România un nou album, o colecție scurtă a capodoperelor sale. 
N-am lipsit și i-am oferit în dar un trofeu și o diplomă de excelență din partea proiectului meu ART BY FUEGO, decretându-l simbolic membru de onoare!
Aș putea să vorbesc ore în șir despre genialitatea creației sale, la propriu, și-mi pare nespus de rău că mulți români nu știu cine este cel care a scris sute de opere clasice, piese de muzică ușoară celebre, valsuri memorabile numite „ca fiind în top trei cele mai frumoase valsuri ale secolului”, coloana sonoră din filme precum “Șatra”, “Maria Mirabela”, “Dulcea și tandra mea fiară”.
Eugen Doga este poate cel mai mare și mai de succes compozitor român al tuturor timpurilor, după părerea mea! Și sunt bucuros că în curând, voi lansa o piesă scrisă de acesta pentru mine! Mai jos, câteva imagini de la superbul eveniment!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu