duminică, 22 ianuarie 2017

Fuego - Mă gândesc uneori cum trece timpul

Mă gândesc uneori cum trece timpul. Dar fără să am vreo nostalgie! Serios, am impresia că ne trecem repede și că oricât ne-am dori și am face, nu apucăm să realizăm destul, să creștem, să fim sau să avem! Poate că unii suntem mai privilegiați, răsfățați fiind de către viață, dar credeți-mă, în fața timpului și-a plecării lui, suntem la fel, fără vreo diferență. 
Eu n-am nici un regret și știu că poveștile astea inevitabile nu au decât un singur rol, acela de a ne stimula să trăim mai intens și să ne bucurăm de fiecare clipă pe care singur n-o vom repeta vreodată!
Nu știu dacă la 40 de ani sunt în măsură să vorbesc despre asta, dar cred că timpul mi-a așezat suficiente experiențe în bagaj încât să știu că trecerea lui poate veni cu frumuseți nespuse și că orice moment al vieții este o binecuvântare!
Trăiți, prieteni dragi! Zi liniștită vă doresc! 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu