marți, 20 decembrie 2016

FUEGO - ZI LINIŞTITĂ SĂ AVEŢI!

Recunosc că desfășurarea de forță în care mă aflu mă epuizează. Încerc să-mi păstrez calmul, dar la un moment am și clipe în care mi se pare că nebunia asta frumoasă este extenuantă. Mă mobilizez rapid când aud aplauzele și când conștientizez că locul meu de acolo de pe scenă, se datorează vouă, în afara muncii, a stresului, a eforturilor, a dragostei mele pentru artă! 
Așa li se întâmplă oamenilor – uneori își pierd cumpătul, dar important este ca ieșirile cu pricina să fie lecții pentru ambele părți și fiecare să-și dea seama că cele mai de preț virtuți sunt înțelepciunea, înțelegerea și răbdarea!
Eu unul încerc să-mi stăpânesc orice ieșire. Nu-i simplu să fii în mijlocul publicului, să faci poze, să-i asculți și să le cânți în strună. Ba unuia nu i-a ieșit poza, ba altcineva are drame, altcineva traume, dar fiecare are rolul său și încerc să fiu eu însumi, să-i bucur pe toți, atât cât pot! Zi liniștită să aveți! #zăpeziledealtădată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu