marți, 20 decembrie 2016

FUEGO - ZĂPEZILE MELE DE ALTĂDATĂ

„Zăpezile mele de altădată” sunt cât se poate de bine primite de public. Parcă nici nu sunt în turneu. După fiecare spectacol mă încarc cu energie și văd cum și oamenii ce vin să mă vadă pleacă mai fericiți, uitând pentru două ore de tot ce e acasă. 
Cânt cu ei și încerc să le ofer o mica parte din spiritul Crăciunului! Judecând după reacțiile lor, pot să vă zic că cei 10 ani de când fac turnee naționale au parte de o încununare pe măsură! 
N-aș putea să spun vreodată ce mă emoționează mai tare pe scenă – cei pe care-i văd în sală lăcrimând, aplauzele, florile, cuvintele frumoase, privirile luminoase, cântatul la unison cu mine ori ideea că am reușit în viață – dar pot să spun că tot ce iubesc eu mai mult pe lume e acolo, în acele clipe, fără pic de exagerare. Și vă mulțumesc tuturor pentru onoarea asta!
Imaginile sunt de la Constanța unde am avut o seară de vis în fața a 800 de spectatori! Fotografiile sunt realizate de Dragos de la Gemeny Studio! Vă doresc zi de poveste!
#zăpeziledealtădată #turneunațional

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu