joi, 15 decembrie 2016

FUEGO - Este foarte important pentru noi să ne cunoaștem puterile și limitele.

Este foarte important pentru noi să ne cunoaștem puterile și limitele. Nimeni nu este de neînvins și nimeni nu poate merge până la capătul lumii fără a avea, la un moment dat, o clipă în care să clacheze. Cred în determinare și în voință, dar uneori e bine să vedem ce putem face și ce nu, unde ne pricepem și unde merită să rămânem în spate. Eu așa fac. Atunci când consider că un domeniu nu-mi este aproape, nu mă arunc în necunoscut doar de dragul de a fi în centrul atenției.
Nu e o cenzură, ci pur și simplu este un gest prin care dovedești că ai rațiune. A avea limite nu e o slăbiciune, ci un fapt omenesc și e admirabil atunci când e recunoscut cu nonșalanță. Eu am limite și încerc pe cat se poate, să mi le depășesc cu fiecare zi! Vă doresc clipe magice în apropierea Crăciunului, cu spor la pregătiri! #limite

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu