joi, 15 decembrie 2016

Fuego - De cand cu ale mele colinde, am adus se pare, zăpezi de altadata!

De cand cu ale mele colinde, am adus se pare, zăpezi de altadata!
Mie-mi place iarna, mai ales ca acum totul miroase a ger si poezie, lumini si cântec. 
Cred ca ea se bucura impreuna cu noi si ne oferă, dincolo de troiene si tot felul de probleme in trafic, o anumită stare!
Sunt fan iarna nu doar pentru ca "împodobesc" bradul si cant colinde, ci pentru ca anotimpul acesta furios mi-a oferit cele mai speciale amintiri cu publicul meu, cu prietenii si cu familia mea!
Iarna e asemănătoare cu noi, oamenii. Schimbătoare si nervoasa, are calm si multă bucurie de oferit doar atunci cand, dupa o lunga si anevoioasă așteptare, ii vine rândul.
Așadar, va doresc iarna ca-n basme si o zi de vis! #iarna#zapezidealtadata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu