marți, 20 decembrie 2016

FUEGO - CRĂCIUNUL, MAI MULT DECÂT O BUCURIE!

Crăciunul este mai mult decât o simplă bucurie. Este un adevărat spectacol al sentimentelor. Și nu spun asta doar pentru că muzica mea are priză la public în această perioadă. Nu! Dintotdeauna am știut că de Crăciun am liniște, am acel soi de emoție greu de descris. Sărbătoarea aceasta e în jurul bradului. 
E simplă și totuși strânge atâta profunzime și filozofie de viață încât greu reușești să-i faci față. 
Nu e nimic patetic în Crăciun, asta pentru cei care blamează. Ba mai mult, eu sunt sigur că mirosul de vin fiert cu scoțișoară, globurile, mandarinele și beculețele instalațiilor din anii trecuți au ecouri puternice în sufletele copiilor mari de azi. Crăciunul e colindă, suntem noi, într-o magie banală! 
Vă sfătuiesc să aveți sărbători așa cum vi le doriți, lăsând totul la o parte! #crăciun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu