duminică, 25 decembrie 2016

FUEGO - Am mai încheiat o etapă! Ea s-a numit „ZĂPEZILE DE ALTĂDATĂ”



Am mai încheiat o etapă! Ea s-a numit „ZĂPEZILE DE ALTĂDATĂ”, acum fiind în pauza dinaintea ultimelor piese pe scenă la Ploiești! Am străbătut peste 20 de orașe, am spus povești muzicale de Crăciun, am sprijinit și promovat tineri talentați, am oferit emoție și am primit, cu onoare, aplauze.
E o împlinire imensă să știi că cei 10 ani celebrați de când faci turnee naționale au fost pe măsura așteptărilor. Le mulțumesc tuturor celor care au fost parte a întregului concept și care au pus, umăr la umăr, idei, efort, timp și dragoste.
Am fost un răsfățat pe scenă grație celor două mari doamne de 10 care mi-au realizat cele mai superbe costume și un decor impresionant, pictat manual, în timp record – DOINA LEVINTZA și ELENA STOICA, cărora le mulțumesc!
 Pe toate veți avea ocazia să le vedeți, cu ajutorul prietenilor din echipa TVR IAȘI, în frunte cu profesionistul Horia Gumeni, care au filmat concertul meu din urbea celor șapte coline. Astfel, mâine seară, pe TVR 3, de la ora 18.00, opriți-vă pentru două ore din treburi și colindat și ascultați urarea mea. Ar fi păcat să ratați istoria vremilor de demult puse pe muzică! Iar publicul a fost un deliciu! Vizionare plăcută!
Iată mai jos lista difuzărilor spectacolului „ZĂPEZILE DE ALTĂDATĂ”:
24 decembrie, ora 18.00, TVR3
24 decembrie, ora 21.00, TVR Moldova
25 decembrie, ora 14.30, TVR Iasi
26 decembrie, ora 16,30, TVR INTERNAȚIONAL, cu reluare in 27 decembrie la 4,30 (pentru America). #zăpeziledealtădatălatvr

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu