duminică, 25 decembrie 2016

FUEGO - 25 DECEMBRIE - IN SEARA DE CRĂCIUN SUPER EDIŢIE DE SĂRBĂTOARE FAMILIA FAVORIT



Anul acesta nu prea am sărbători de iarnă. Cel puțin nu așa cum le are toată lumea sau cum cânt eu prin cântecele mele. Brad n-am împodobit, și nici nu cred că voi avea timp. Poate doar pe scenele pe unde cânt. Dar sincer nu-mi pare rău. Mă bucur că acum sunt în mijlocul celor care vor veni să mă vadă. Vedeți voi, atunci când iubești ce faci, nu e deloc un sacrificiu.
Chiar dacă voi mânca cozonac și alte bunătăți de sărbători prin mașină, pe drumuri, nu am nici o problemă, pentru că știu că ajung la publicul meu drag. Același pe care-l invit mâine seară, de la ora 20.00, să urmărească o super ediție de sărbătoare pe FAVORIT TV, a emisiunii mele FAMILIA FAVORIT!
Am invitat artiști speciali, de la Marcel Pavel, la cele trei ANGHEL ale muzicii românești – Monica, Luminița și Mariana, până la Cristian Pomohaci și Alesis, prieteni din Basarabia și mama mea adoptivă, alături de care nu voi împodobi nimic, dar voi cânta colinde – IRINA LOGHIN. Spun că ar fi păcat să pierdeți cele trei ore de colecție! #familiafavorit #edițiespecială #crăciun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu