marți, 22 noiembrie 2016

Fuego - ...bonus un gând și o idee despre cum va fi spectacolul ZĂPEZILE DE ALTĂDATĂ



Reduceri pentru Black Friday n-am cum să fac, în schimb vă ofer ca bonus un gând și o idee despre cum va fi spectacolul ZĂPEZILE DE ALTĂDATĂ, la care lucrez de zor și care vine ca o încununare a celor zece ani de când colind România. Ei bine, emoția va fi baza, legătura dintre noi, eu și publicul ce de fiecare dată a răspuns prompt invitațiilor mele la sală.
Povestea este despre tradițiile Crăciunului, într-o formă diferită, cu muzică de ieri și de azi și piesele mele cunoscute.
Da, da, zăpezile astea de ieri se referă și la amintiri, la starea pe care o avem atunci când suntem în familie, în casă, la căldură, alături de cei dragi. Așadar, concertul meu propune două ore cu de toate, surprize și diverse genuri muzicale, alături de orchestra mea. Iar pentru curioși, da, voi cânta și piesa cu bradul!
Zi liniștită vă doresc! #zăpeziledealtădată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu