miercuri, 12 octombrie 2016

REVOLTĂTOR! CAMPANIE ELECTORALĂ PE SEAMA UNUI ARTIST CELEBRU!

http://www.click.ro/vedete/romanesti/razboi-murdar-intre-fuego-si-nicusor-dan-raspunsul-elegant-al-artistului



Fostul candidat la Primăria Capitalei Nicușor Dan e în plină campanie de strângere de semnături pentru a putea candida cu noul săul partid, Uniunea Salvați România. În criză de timp, politicianul a recurs la o strategie discutabilă pentru atragerea electoratului din diaspora.
Uniunea Salvați România a folosit imaginea lui Fuego în campania de strângere de semnături derulată în diaspora, cu un mesaj negativ: ”Diaspora ne-a dat 7.000 de semnături. Noi promitem că n-o să le dăm tot Fuego”.
Răspunsul artistului, pe personală de Facebook, a fost de o eleganță care ar trebui să-l pună pe gânduri pe Nicușor Dan, cel care promite să schimbe felul de a face politică în România.
”Observ cu stupoare că numele și imaginea mea sunt atrase într-un joc, într-o dispută care nu ar trebui să mă implice sau să mă privească în mod direct pe mine. Este vorba despre felul în care domnul Nicușor Dan, de altfel un intelectual rasat, a ales să-și facă prezentarea campaniei sale electorale pentru a obține un mandat din partea diasporei.
Astfel, am ajuns cu poză și cu nume pe un afiș pe care sincer nu-l înțeleg. De ce ar fi nevoie ca un om integru și profesionist să facă apel la asemenea subterfugii, dornice de a stârni reacții?
Nu văd cum o platformă politică sau o anumită ideologie, ori vreun plan de campanie m-ar putea include pe mine și muzica mea. Să ne înțelegem! Eu de mai bine de trei ani nu mai cânt în nicio campanie electorală. Oricum am fost întotdeauna apolitic, considerând acest domeniu unul care nu are a face cu ceea ce transmit eu.
În diaspora este o onoare să cânt și ori de câte ori am ajuns, în orice context, am făcut-o cu mare satisfacție și împlinire pentru că am putut aduce un pic de alinare celor plecați! Numai că nu se întâmplă asta foarte des. În ultimii cinci ani am cântat doar de câteva ori. Oamenii aceia au plecat din România din anumite motive. Acestea cred eu că ar trebui să-i ridice semne de întrebare domnului care consideră că eu sunt „principalul inamic al diasporei românești”.
Dar ce se face domnul Nicușor Dan dacă oamenii din diaspora vor vrea în continuare, chiar și de la el, muzica celor care, cu bune și rele, le alina dorul de acasă, de locurile în care ar sta, dacă ar fi pâinea mai albă - artiști precum Irina Loghin, Sofia Vicoveanca, Benone Sinulescu și mai toți colegii mei care cântă despre patriotism în afara țării, despre casă și despre bucuria de a fi român.
Iar dincolo de toate acestea, nu mi se pare în regulă să te folosești, la propriu, de numele și imaginea cuiva, care nu are legătură cu tine și ideile tale, pentru a câștiga un mandat timp de patru ani. Nu cred că e un start pe măsură. Personal, am știut mereu să-mi transmit gândurile și mesajele fără să apelez la cineva. E mai onest și mai principial să lupți cu armele proprii!”

Un comentariu:

  1. UN RĂSPUNS ELEGANT. O LECŢIE PENTRU TOŢI CEI CARE SE FOLOSESC DE NUMELE ALTORA. EŞTI UN OM MINUNAT, PAUL!

    RăspundețiȘtergere