miercuri, 26 octombrie 2016

Paul surugiu - Fuego - Într-un decor de toamnă regăsesc fiecare tresărire a viselor mele.



Într-un decor de toamnă regăsesc fiecare tresărire a viselor mele. Nu-s multe, vorba ceea, la fiecare dintre noi există câteva dorințe pe care vrem să le ducem la final. Personal, știu că tot ce vreau să fac e în strânsă legătură cu ce simt, cu starea de spirit. 
Nu poți să mă pui să cânt de joc și veselie, dacă-s nostalgic. De cele mai multe ori greu joc sau zâmbesc fals într-o situație. Într-adevăr, ne împinge viața și experiențele sale, dar scoatem cămașa cu sinceritatea, cu naturalețea.
Povesteam cu cineva aseară despre profesionalism. E un termen pe care toată lumea îl are pe buze. Eu nu știu cât de mult îl dețin, dar îmi place să cred că-mi fac treaba, la nivelul meu, cât pot de bine. Dar chiar și așa, indiferent de domeniu, profesionist e omul drept, vertical, de cuvânt, talentat și serios!
Într-o perfectă duminică de toamnă, vă doresc zi pe cinste și vă aștept în seara asta, concomitent, de la 20.00, pe KANAL D și pe FAVORIT TV!#toamnă #profesionalism

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu