miercuri, 26 octombrie 2016

Paul Surugiu - Fuego - Bravo, Ai Stil!



N-aș putea spune eu vreodată dacă am sau nu am stil, dar tot ce știu este că stilul nu ține doar de haine, ci și de atitudine, de bun simț, de educație și fără doar și poate, de comportamentul pe care-l afișăm. Ei bine, duminică, de la ora 20.00, mă puteți urmări la BRAVO, AI STIL! , pe Kanal D! 
Firesc că nu jurizez, nu e treaba mea, dar voi încerca să-mi dau cu părerea, mai ales că este un show dedicat unei perioade pe care am prins-o și eu, cea comunistă, care a avut cumva, măcar în domeniul acesta, un anumit farmec.
Cu Iulia Albu nu mă contrazic, pentru că nu-mi stă în fire, ba dimpotrivă, atât ei, care e o profesionistă și un om special, cât și celorlalți jurați le ofer câteva daruri spectaculoase în colaborare cu cea care mă îmbracă de câțiva ani buni, Doina Levintza. Special pentru voi, cânt două piese energice și fac super show! Nu ratați! #bravoaistil #kanald #fuego

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu