miercuri, 26 octombrie 2016

Nu sunt foarte entuziasmat cu zilele astea cenușii, colorate, friguroase, dar încerc pe cât se poate să mă mobilizez...



Nu sunt foarte entuziasmat cu zilele astea cenușii, colorate, friguroase, dar încerc pe cât se poate să mă mobilizez. Oricum, la mine starea de spirit nu depinde foarte tare de vreme, ba mai mult, găsesc și inspirație. Am capacitatea de a simti emotia, de a descoperi si a filtra un impostor de un simplu om sincer. 
Dar de cele mai multe ori, inspiratia mea a stat in cuvant, in vers, in poezie. In vorba spusa de omul potrivit, la momentul potrivit. 
Caci misterul e definit de cuvânt, si tot acesta alungă tainele argumentelor. Muzica în schimb, oricât ar fi de înălțătoare, nu are aceeași intensitate și încărcătură emoțională dacă sunetului nu i se alătură un cuvânt. Maeștrii în mânuirea vorbei au arătat ca arta, că viața însăși e diferită, are nuanțe, are totul, doar dacă îi adaugi un cuvânt potrivit.
Și tot cuvântul te poate salva, la fel de bine cum tot prin el ajungi la liman. Alții și-au transmis, prin slove adunate în volume întregi, gândurile referitoare la cuvânt. Eu îl celebrez mereu, bucurându-mă de intensitatea și puterea lui! Zi liniștită! #toamnă #inspirație

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu