miercuri, 26 octombrie 2016

PAUL SURUGIU - FUEGO - Îmi plac instantaneele...



Îmi plac instantaneele! Poate că nu sunt cele mai fericite ipostaze uneori, dar trădează în cel mai inspirat mod stări și emoții, bucurii și tot felul de simțiri pe care n-ai cum să le joci atunci când ai habar de faptul că ești pozat sau fotografiat!
Și-n în viață e la fel – cum sunteți luați prin surprindere, cum atitudinea, reacțiile și chiar emoțiile sunt altele! 
La capitolul acesta sunt mai puțin receptiv! De cele mai multe ori îmi place să știu dinainte cu ce mă confrunt, ce trebuie să fac sau ce mi se pregătește!
Nu că nu aș face față, dar cred că simt nevoia de siguranță! La poze în schimb e altceva! Și sunt extrem de fericit când inopinat vă scriu, mă adresez vouă, vorbesc cu voi sau vă ascult!
Așa mă știu și mai aproape de sufletul vostru, nu doar prin muzică!
Zi faină vă doresc! #instantanee #surprize #văiubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu