vineri, 29 iulie 2016

PAUL SURUGIU-FUEGO PĂZIT CA PREŞEDINTELE...


 Fuego, pazit de 6 bodyguarzi de invazia fanilor! Asa baie de multime n-ai mai vazut de pe vremea lui Basescu! Uite-l pe artist cum incearca sa traverseze marea de oameni disperati sa obtina autografe
Baie de multime dupa un concert sustinut la Brasov! De asta a avut parte Paul Surugiu, pe numele lui de scena Fuego. Artistul a fost invitat, zilele trecute, sa sustina un concert in Sacele, Brasov. Imediat dupa ce si-a terminat recitalul si a coborat de pe scena, fanii au tabarat pur si simplu pe Fuego, fiecare in parte incercand sa obtina cate un autograf.
Pana si bodyguarzii angajati sa asigure linistea spectacolului au fost luati prin surprindere si si-au parasit pozitiile pentru a putea face fara puhoiului de oameni. Ba chiar a fost nevoie si de intariri, fiind solicitat ajutorul unor polititisti locali din apropiere. Fuego, insa, nu a parut deloc speriat de avalansa de oameni care s-a napustit asupra sa si, cu rabdare, le-a zambit tuturor si s-a oprit sa dea autografe.
“Mi se intampla des asta, sa fiu luat pe sus, aproape, de catre oamenii care-mi iubesc muzica! Dar... zau ca-mi face placere, indiferent de cat aș fi de obosit! Am rabdare si sunt acolo, implicat, incercand sa-i fac pe cat mai multi fericiti. Mi-aduce aminte de mine cand eram pusti si mergeam la spectacolele marilor artisti. Pe atunci, era o incantare sa pot lua un autograf! Tin minte ultimul recital al Mihaelei Runceanu, la Turda, atunci cand, la fel, dintr-o mare de lume, am reusit sa ajung langa ea, sa-mi dea autograf si sa-mi spuna cateva vorbe. Dupa aceasta mi-am jurat ca, de se va intampla sa ajung artist, voi incerca, cat imi permite timpul, sa fiu cat mai aproape de public, caci el este balanta", a declarat Paul Surugiu in exclusivitate pentru wowbiz.ro
"E haios e ce am patit la Sacele, langa Brasov. N-am mai cantat acolo de vreo 14-15 ani si a fost o incantare sa vad ca, la final de concert, toti spectatorii au fost puhoi pe mine, pentru autografe și poze. Pur și simplu m-au sufocat! Am sa va spun un lucru. Eu, de felul meu, dupa fiecare spectacol, stau cu fanii mei pentru ca nu-mi pica nici un galon si nu moare nimeni daca pierd 20-30 de minute. Asta sunt eu si asa imi respect eu publicul", a adaugat Fuego.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu