marți, 19 iulie 2016

FUEGO - urcăm şi coborâm scări...



Zilnic urcăm și coborăm scări. Nu la propriu, ci la figurat, imaginându-ne că suntem sus sau că ajungem mult prea repede jos. Am vrea de cele mai multe ori să sărim peste etapa asta a parcursului pe jos, dar fiecare treaptă are farmecul ei și credeți-mă că in vârf nu ajungem niciodată. Ideea e să nu abandonăm și să încercăm scurtăturile.
Orice scări duc undeva, mai sus decât suntem acum și ne fac mai buni. Vad ca majoritatea oamenilor din jurul meu vor să fie mai buni, postează tot felul de mesaje, cauta rețete, citate, știu și lecții, dar câți oare fac ceva concret?
Câți din cei ce scriu că iubesc altruismul, îl și pun în aplicare?
Câți sunt, de când se trezesc, mai înțelegători și mai lipsiți de mândrie și de orgolii ce nu duc nicăieri? Mult prea puțini, pentru câte trepte sunt de urcat. Așa că, fiind duminică, vă doresc parcurs ușor cu muzica mea! Am încredere în dragostea voastră! ‪#‎amîncrederendragosteata‬

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu