marți, 19 iulie 2016

Fuego - piesa nouă, veți putea asculta melodia la RADIO ROMANTIC!



Seara asta, de la 20.00, vine piesa nouă! Sper să vă placă, așa cum am sperat de fiecare dată ca ceea ce fac să fie pe placul vostru! După asta m-am ghidat mereu și am eu impresia că acesta e și secretul longevității mele – am scos la lumină doar ce mi-a plăcut mie foarte tare, punându-mă în locul celor ce dau play piesei mele sau o aud undeva pe la radio! Chiar, începând de săptămâna viitoare veți putea asculta melodia la RADIO ROMANTIC! 
Așa ies lucrurile memorabile! Cumva, chiar dacă succesul și reușita unui proiect țin de hazard, fiind o întâmplare, eu cred că și ele trebuie planificate și atent analizate! Nu mi-au plăcut proiectele lăsate în voia cuiva, doar-doar s-or face singure.
Atunci când gândești pozitiv, când ești optimist cu limite și iei partea realistă a vieții în piept, n-ai cum să dai greș! Și aici nu-i doar o frază, e pura realitate în care credeți-mă, nimic nu-i imposibil dacă vrei! Așadar, stați pe recepție la 20.00!
‪#‎amincrederendragosteata‬

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu