luni, 18 aprilie 2016

FUEGO - Asta fac eu si ART BY FUEGO - oferim șanse, trenuri pentru cei care au ce arata lumii!

Atunci cand începi un lucru, oricât ar fi el de neînsemnat, e musai sa-l duci la bun sfârșit. Daca pe parcurs, uiți detalii sau te împiedici, atunci scopul tau nu ajunge sa aibă efectul scontat!
De asta ART BY FUEGO, prin Paul Surugiu, este mai mult decât un simplu proiect care ajuta. Dincolo de suportul financiar, Fuego se implica emoțional in poveștile inițiativei sale si le continua, pentru a putea cu adevarat sa devină realitati, nu doar vise.
Asa se întâmpla si cu MARIA MADALINA LUPU, revelația turneului "S-a aprins o stea", care acum este alături de cel care a sprijinit-o, pe aceeași scena. Paul Surugiu a luat-o la brațul sau si a arătat-o lumii. Mai mult decât atât, prin ART BU FUEGO, Madalina va putea avea un nai nou, profesional, potrivit pentru vârsta si cunoștințele ei.
"Mădălina e un bulgare de talent, pe care mi-am zis ca-i neaparat sa-l am alături, pentru a lumina si pentru a deveni cunoscut. Ea cânta la 9 instrumente si credeți-ma, este unul dintre acei copii crescuți exemplar, cu inocenta si maturitate la un loc, cu spirit desăvârșit si o dorința nebuna de reușită si perfecționare.
Am câteva momente spectaculoase alături de ea si cred ca n-am facut rău ca mi-am propus sa duc acest talent pe cele mai înalte culmi.
Asta fac eu si ART BY FUEGO - oferim șanse, trenuri pentru cei care au ce arata lumii! Iar eu ii multumesc Mădălinei pentru ca mi-a readus aminte de mine si de bunătatea dintr-un suflet pur!" ( Paul Surugiu )
Foto - Visual Art. By Ana Maria Halalai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu