luni, 18 aprilie 2016

FUEGO - Ambianță și minuni ale naturii

Stau și mă gândesc cum ne schimbă pe noi ceea ce ne înconjoară, de la anotimp la vreme, până la ambianță și minuni ale naturii. Parcă suntem alții în funcție de aceste variabile și încercăm și noi, la fel ca tot universul, să ținem pasul, deși nu ne e ușor. Eu spre exemplu. Născut vara, dar am o oroare știind că se apropie acest anotimp. Căldurile nu mă pasionează, marea nu-i pe placul meu perioada asta și nici mare fan al bronzatului nu sunt. Așa că dacă se întâmplă să fiu mai ursuz, nu vă fie cu supărare! Lăsând gluma la o parte, îmi plac culorile din vremea de acum.
Mai intense, ele ne fac mai calmi și ne apropie sufletul de natură. Și cum fiecare dintre noi mai are câte-o meteahnă, iată-mă pe mine, la margine de autostradă, pozând nevoie mare! Galbenul acesta îmi aduce aminte de excursiile cu școala făcute în copilărie în care exploram fiecare colțișor când mai făceam câte-un popas pe drum!
Despre turneul pe care l-am încheiat aseară cu bine vorbim în premieră la Antena Stars, în mai puțin de două ore. Mâine vă spun și vouă, pe îndelete, ce-am trăit prin țară și cum am aprins stele!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu