luni, 21 martie 2016

FUEGO - PREMIILE RADIO ROMANIA ACTUALITATI



Aseară, la Premiile Radio Romania Actualități a trecut prin fata ochilor celor prezenți, o fila a istoriei noastre muzicale! Despre premii, categorii si concept nu vreau sa comentez! 
Marius Teicu a fost premiat pentru întreaga activitate! Omul acesta a construit, in perioada sa, o industrie. A lansat sute de șlagăre, azi hituri, artisti, talente, muzica de film. A colaborat cu cei mai buni si i-a pus pe roate! Ce se întâmpla azi, când un cântec are vreo 6-7 compozitori si producători, Marius Teicu făcea singur!
Domnule profesor, eu ma-nclin pentru demnitatea dumneavoastra, pentru simplitate si genialitate la un loc, pentru modestie si omenie. M-ați format in facultate si va multumesc pentru ca mi-ați arătat ce e muzica si cum sa o iubesc, pentru felul in care mi-ați spus ca trebuie sa țin capul sus in profesia mea daca vreau longevitate. Dumneavoastra, aseară, ne-ați dat o lecție! O știam desigur, dar multi au lipsit la ea! Muzica n-are vârsta, culoare, preferința sau gen, nu e bun de consum si nici produs la taraba! Si tot dumneavoastra i-ați amintit pe toți cei care au facut la rândul lor o "industrie" de calitate, făra a "muri" dupa ce au trecut de heavy rotation! Ma-nclin pentru șlagăre, pentru omul si profesorul din dumneavoastra si pentru moștenirea lăsată! Sper sa n-o pierdem!
Mai jos, duetul meu cu Mirabela Dauer scris de Marius Teicu!

http://youtu.be/6YLnIoGMEyM

Un comentariu:

  1. Minunat! Azi este Ziua Internațională a Poeziei,21 martie, este declarată de UNESCO, începând din anul 1999. Versul si muzica sunt impreuna! Cu gratitudine, stima si consideratie atat pentru Marius Teicu cat si pentru tine, Paul, artistul meu iubit!

    RăspundețiȘtergere