luni, 14 martie 2016

FUEGO - Pictura una dintre caramizile de baza ale artei

" Pictura a fost una dintre cărămizile de bază ale artei. Epoci întregi, curente, figuri geniale și impresionante lucrări care au tranformat lumea într-una plină de frumos și bun gust au dominat-o. Pictura a educat și rafinat simțuri, a sensibilizat mase și-a creat idoli, la fel ca muzica și oricare altă parte a artei! 
Personal, am iubit să mă joc în culori încă de copil. Îmi imaginam că imaginile de acolo nu pot fi trecute în realitate. Era ceva opus muzicii. Muzica era viața, pictura era interiorul meu. E greu de explicat, dar cert este că după mai mulți ani, am regăsit plăcerea de a sta cu orele în fața unei pânze și să găsesc simboluri și fericiri în culori. Niciodată nu-i prea târziu să-ți regăsești pasiunile, cu atât mai mult cu cât, prin intermediul lor, ajuți la propriu oameni și îi faci fericiți pe alții!
Îmi place cum spunea Picasso - “Am fost surprins de folosirea abuzivă a cuvântului evoluţie. Eu nu evoluez, eu sunt. Nu există, în artă, nici trecut, nici viitor. Arta care nu este în prezent, nu va fi nici în viitor.” Sunt de acord cu el. Arta e pentru mine totul, indiferent că-i muzică, teatru, poezie, pictură sau literatură. ART BY FUEGO e acum o parte din mine și poate cel mai mare succes al anului 2015 pentru cariera mea, dincolo de cântece și turnee! Mai jos, o poză puțin "trișată" alături de PICASSO, de la muzeul figurilor de ceara din Paris!" ( Paul Surugiu - Fuego )


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu