marți, 1 martie 2016

FUEGO - O SEARĂ PERFECTĂ.

http://acasatv.md/article/o-seara-perfecta/fuego-in-premiera-la-o-seara-perfecta-intreaga-emisiune-a-fost---1372501.html

Fuego, in premiera, la O Seara Perfecta. Intreaga emisiune a fost rezervata pentru invitatul special. Artistul a dezvaluit ca i-a pus o scrisoare lui Grigore Vieru in sicriu, afla ce i-a scris - VIDEO

In premiera pentru O Seara Perfecta am avut intreaga emisiune un singur invitat. Prezenta speciala a fost interpretul, actorul si prezentatorul Paul Ciprian Surugiu, alias Fuego.
Fuego, in premiera, la O Seara Perfecta. Intreaga emisiune a fost rezervata pentru invitatul special. Artistul a dezvaluit ca i-a pus o scrisoare lui Grigore Vieru in sicriu, afla ce i-a scris - VIDEO
Acesta s-a nascut la 23 august 1776 in orasul Turda, judetul Cluj. De atunci, de-a lungul anilor a cucerit toata Romania, dar si Moldova prin simplitatea, talentul si atitudinea pe care o are fata de oameni. Anul acesta artistul face 40 de ani.
“Am venit cu mare bucurie, pentru ca respect publicul din Basarabia... aici inca ma mai intampina cu paine si sare, asa cum se facea pe vremuri... Pentru prima data am venit in anul 2000, m-a chemat doamna Tatiana Diacov. Inca am sunat-o pe mama sa o intreb daca sa ma duc sau nu, eram tanar. Am venit pentru o fundatie caritabila si trebuia sa cant la Palatul National. Am cantat vreo 10 cantece si s-a indragostit lumea de mine,” a spus acesta.
“Nu trebuie sa uitam persoanele datorita carora am ajuns acolo unde suntem... Sunt un artist foarte sincer, pun suflet in ceea ce fac... Am spectacole, concerte, scot foarte multe cantece. Vreau la finalul carierei mele sa am foarte multe piese. Acum am 600 de cantece si imi vine foarte greu sa aleg pe care dintre acestea sa le cant la concerte.”


“Eu am indeplinit visul mamei mele, ea a vrut sa devin artist. La 14 ani am participat la un concurs pentru tinere talente... Am terminat teatrul, consider ca un artist trebuie sa aiba si studii in teatru."
“Eu pictez. Asta imi face mare placere, lucrul acesta ma linisteste. Pictez de mic. Eu stau la o pictura cateva zile. Am un proiect in care isi vand picturile...” mai multe despre proiect, vezi aici

"Am prieteni foarte multi aici, in Moldova. Sunt foarte multi artisti cu care lucrez." Despre Gheorghe Topa, Fuego spune ca e soferul lui. “Are o masina extraordinara. El este si traducatorul meu. De mutle ori imi explica ce imi spune lumea la concerte. La voi tat ii ghini, si tat ii normal, si voi retraiti... aveti niste cuvinte pe care eu nu am cum sa le stiu.”
“De cand l-am cunoscut pe Grigore Vieru, Basarabia imi place si mai mult... I-am pus o scrisoare in sicriu...” ce era scris in ea, afla din video de mai jos.

Sursa: Acasatv.md

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu