luni, 8 februarie 2016

FUEGO - BUBULINA MEA

Bubu, personaj de poveste, o întreaga lume si totuși un singur suflet care ne iubește pe toți! De la Bubulina mea - asa ii spun pentru ca atunci când eram mic nu-i puteam pronunța numele - am învățat ce-i simplitatea, bunul simt si dragostea pentru cei din jur. 
Daca am si-un pic de talent teatral, tot de la ea il moștenesc si tare ma simt binecuvântat sa o stiu sănătoasa! 
Cumva soarta ne-a inversat rolurile. Ea e mică acum, obosita de poverile vieții si întristată de tot ce-a trecut. Eu am ajuns ce si-a dorit ea si când ii sărut mâna si fruntea o revăd parca in toată puterea, o femeie de isprava, care-a răzbit in viața! 
Sper s-o avem lângă noi cât mai mult si sper sa reușesc sa renunț la tot din când in când si sa vin sa-i vad chipul, dincolo de vocea din telefon!‪#‎iubitibunicii‬


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu