vineri, 5 februarie 2016

FUEGO - Aveți grijă de voi și ... trăiți!

Câteodată cred că viața asta a fost prea bună cu mine, comparativ cu alții. Mă simt un răsfățat și nu cred că are rost să mai spun că frumusețile meseriei mele sunt o încântare.
Dar toate astea au, cumva așezat, un rol în existența noastră. Mă gândesc că planurile acestea, care-s făcute cu noi, sunt în cele din urmă, un cumul al felului în care suntem.
Spre exemplu, eu. Cred că am niște motive pentru care am reușit! Lecțiile și palmele luate de-a lungul vremii m-au făcut să-mi dau seama cumva că soarta e o teorie din cărți și că tot ce suntem ni se datorează. Eu am învățat că succesul meu va sta în voință, în dorință și putere de sacrificiu.
Când eram tânăr greșeam, mi-era frică de eșec, de toate problemele. Acum știu că pentru a avea ceva, pentru a fi fericit ori pentru a te lovi cu capul de treapta de sus, trebuie să încerci! Aveți grijă de voi și ... trăiți! Nimic nu vine din cer! S-avem zi frumoasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu