duminică, 21 februarie 2016

FUEGO - ART BY FUEGO, proiectul care construiește speranța!


http://artbyfuego.ro/art-by-fuego-proiectul-care-construieste-speranta/

fuego-macale-olimpia


Proiectul ART BY FUEGO construiește speranța, ajutându-i pe cei care au nevoie, dupa o viața întreaga dedicată frumosului, de un sprijin! A fost si cazul doamnei MACALE OLIMPIA, sprijinita de Fuego prin proiectul ARTA PENTRU SUFLET! Iată ca doamna ce la 71 de ani croșetează, cu migala, fragmente de suflet, a mers mai departe si a avut, tot prin intermediul lui Paul Surugiu, prima expoziție cu vânzare la Pitesti. Povestea a avut ecouri si doamna a căpătat determinare. Doamna Macale este din Pitești și vine des la spectacolele lui Paul. Are probleme grave cu coloana, ciroză, probleme cu rinichii și parcă mai toate bolile s-au adunat în sufletul ei. Inclusiv soțul este bolnav, fiind paralizat de cinci ani. Acum, dupa ce a ajutat-o in toamna, Paul i-a dat posibilitatea, in cadrul expoziției sale “BUCURAȚI-VA” sa aibă propria prezentare! 

fuego-macale-olimpia-2

“In momentul in care am ales sa-mi dedic tot timpul liber picturii, mi-am zis ca inspirația, cuvintele in culori ce-mi vin in minte trebuie exploatate! Am fost dintotdeauna fascinat de arta!” (Paul Surugiu) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu