vineri, 1 ianuarie 2016

FUEGO - SFARSIT DE AN

Sfârșitul de an este momentul bilanțurilor! Asa-i tradiția! Ne gândim la ce-am facut, ce-am greșit si ne luam avânt pentru anul următor, pentru o noua etapa! E in firea lucrurilor sa calculam si sa adunam, pentru a vedea ulterior cata frumusete ascunde viața noastră, pe care uneori, atunci când o trăim, nu apucam s-o simțim!
Personal, am avut un an plin! Am străbătut Romania si Moldova in patru turnee naționale - "Testament", "Trăiesc", "Inima pentru inima" si "Acasa de Craciun"! Am lansat 2 albume de studio, din genuri diferite si am scos, împreuna cu Libertatea si Taifasuri, 3 compilații! Pentru voi am imprimat noutăți muzicale ce încep sa fie din ce in ce mai apreciate si ascultate: "Goodbye","Esti visul meu","Numai părinții" sau "Sunt lângă tine"!
Ulterior, mi-am dat frâu liber pasiunii si am pictat! Pentru mine, pentru voi si pentru marii artisti, pe care i-am ajutat si-i voi ajuta in continuare prin proiectul "ART BY FUEGO"!
Am scris, cu litere de-o șchioapa, povestea noastră, aici pe Facebook! Va mulțumesc pentru tot si-mi doresc ca anul ce vine sa ne prindă mai voioși si mai spectaculoși!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu