vineri, 8 ianuarie 2016

FUEGO - FIECARE ZI O NOUĂ PROVOCARE...



Fiecare zi e o nouă provocare și pentru mine! Mă gândesc, de când mă trezesc dimineața, la ce mă va supune azi viața, cum voi face față și mai ales, dacă sunt în stare să-i fac față! Vedeți voi, toți suntem experți la teorie, la dat sfaturi, crezându-ne cine știe ce modele. De fapt, ține strict de persoana fiecăruia cum alege să-și pună ordine în existență.
Eu nu m-am considerat niciodată un model. Am mai zis asta și-o voi repeta și pentru cârcotași și pentru cei care mă consideră exemplu. Sunt un artist care cântă, care are tot felul de pasiuni și care are plăcerea nebună de a împărți momente din viața lui cu prietenii și admiratorii!
În rest, am atributele unui om simplu, educat, cu bun simț, căruia nu-i place să epateze și care stă în banca lui, fără să iasă în evidență. Dacă voi considerați că sunt demn de urmat, nu pot decât să mă bucur și să mă gândesc că uneori, fie că vrem, fie că nu, suntem recompensați cu cele mai plăcute daruri!
Așadar, acceptați provocările și trăiți la intensitate maximă! Acesta-i stilul meu și sunt fericit, în fiecare moment, de darurile pe care le-am primit de la viață! LA MULȚI ANI IONILOR ȘI IOANELOR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu