vineri, 11 decembrie 2015

FUEGO l-a facut sa planga pe ILIE MICOLOV


http://www.wowbiz.ro/foto-exclusiv-7c-fuego-l-a-facut-sa-planga-pe-ilie-micolov-mi-a-adus-aminte-de-tata-cantaretul-l-a-ajutat-pe-maestru--financiar--in-prag-de-craciun_169588.html

Maestre Ilie Micolov,
Mă adresez direct, gândindu-mă la anii de glorie pe care i-ați trăit. Soarta e tristă și face ca uneori să nu fie de ajuns talentul, succesul și recunoștința acelor câțiva oameni care nu v-au uitat, pentru a trăi demn! Mi-aduc aminte de momentele în care, copil fiind, adormeam fredonând șlagărul dumneavoastră, dorindu-mi să trăiesc și eu „o dragoste la prima vedere”. Vă mulțumesc in numele celor care, din indiferență, din nepăsare sau necunoștință, v-au uitat. Și în numele celor care vă prețuiesc în continuare, vrând să vă revadă pe scenă! 
Nu înseamnă enorm ajutorul meu către dumneavoastra, prin intermediul proiectului ART BY FUEGO, dar e un pas înainte, e un prilej de a avea sărbători liniștite și un motiv în plus pentru a vă arăta că nouă ne pasă de soarta dumneavoastră. Pictez și sunt onorat că ceea ce am construit în lunile acestea poate să-i ajute pe cei ce ne-au conturat muzica românească. Sunteți unul dintre ei și cred că legendele, asemeni dumneavoastră, au nevoie de noi, cei ce le-am ridicat pe piedestal! Acum e momentul să le arătăm cât îi iubim! Mă-nclin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu