miercuri, 25 noiembrie 2015

FUEGO - EMISIUNI IN BASARABIA...

Așa-mi place la emisiuni în Basarabia, de nu vă dați seama! Liniște, calmitate, ba într-o "verandă", ba la un radio, ba într-un platou avangardist! Am povestit despre ART BY FUEGO, despre cum ne propunem noi să ajutăm cu acest proiect. Nu e doar meritul meu, e și al vostru, al celor ce m-ați susținut și încurajat să merg mai departe!
Am revăzut prieteni dragi la emisiunile la care-am filmat și vă mai pregătesc câteva surprize televizate zilele următoare. Nu multe, că mi-e teamă să nu se plictisească basarabenii de mine! Lăsând gluma la o parte, nu spun decât că în Moldova nu a prins foarte tare genul de show de scandal, cu personaje de tot felul! Ei sunt cuminți, vorbesc de muzică, de viață, cu oameni valoroși, făcându-și treaba cu profesionalism! V-am atașat trei link-uri cu prestațiile mele de ieri, de la Radio Plai și Jurnal TV, urmând ca mai pe seară să vă arăt și-un cântec de la Prime TV! Mă vedeți și printre cratițe, și pe scenă și amintind de turneul special în care mă aflu și care, fără exagerare, îmi încarcă bateriile pentru luna decembrie! S-aveți zi liniștită!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu