miercuri, 25 noiembrie 2015

FUEGO - DOUA PRIETENE ALTRUISTE

Cântecul zice că mesei mele îi șade bine împrejur cu prieteni buni! N-am mulți, dar mâna aceea e sigură și e clar cea pe care merg atunci când am nevoie de sfaturi, de o vorbă bună sau de-o alinare. Am și câțiva colegi prieteni. Sigur, toți îmi sunt dragi și pe toți îi apreciez, indiferent de ce cântă, cum cântă și ce spun. Fiecare muncește în felul său și fiecare are dreptul la părticica lui!
Iată-mă-s cu două prietene mărețe, artiste impresionante ale României, la ziua mea de naștere de anul acesta.
Inițial se dorea a fi un selfie, Mirabela este maestră la fotografiat, dar în final a rămas o amintire pe care nu avem cum s-o uităm! Voi aveți prieteni adevărați? Mai jos, eu cu Mira Dauer și Stela Enache, două caractere speciale, altruiste, cu suflet cât pentru dat și la alții!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu