duminică, 15 noiembrie 2015

FUEGO - CUM ERA ACASA DE CRĂCIUN...


Mi-aduc aminte cum era ACASĂ de Crăciun! Ce bunătăți și ce bucurii împărțeam! Ieri a fost ziua bunicii mele, iar atunci când am sunat-o, seara, la ora 00.00, mi-a zis că acum, la cei 80 de ani, fericirile ei vin de la copii, nepoți, de la mine și din amintirile de-odinioară. Am povestit minute întregi și ne-am adus aminte de copilăria mea, când îmi veghea somnul și pașii.
Sunt privilegiat că încă-i mai pot auzi glasul și-i mai pot asculta sfaturile din categoria celor ce spun – "AI GRIJĂ DE TINE", "ÎMBRACĂ-TE BINE", "SĂ MÂNÂNCI"! Mulți sunt sătui acum când aud aceste vorbe, dar atunci când ele nu vor mai veni și va fi un lăcat în dreptul amintirilor cu bunicii, își vor da seama ce-au pierdut! I-am urat Bubulinei sănătate, ani mulți și liniștiți în continuare!
Vom povesti și despre părinți și despre bunici în spectacolul ACASĂ DE CRĂCIUN, din toată luna decembrie, ce începe pe 8 și se încheie pe 23, ajungând prin Adjud, Focșani, Galați, Tulcea, Constanța, Slobozia, București, Ploiești, Brașov, Bacău, Târgu Neamț, Piatra Neamț, Roman, Bârlad, Iași, Huși!
Voi, cei ce mai aveți bunici, când i-ați sunat ultima oară să le ascultați poverile?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu